خرید، فروش و اجاره لیفتراک

اجاره لیفتراک در غرب تهران

اجاره لیفتراک در غرب تهران

اجاره لیفتراک در غرب تهران در سایت شهر لیفتراک امکان پذیر می باشد.

حتما براى شما هم پيش آمده كه براى كسب و كار خود نيازمند يك ليفتراك مناسب باشيد اما به دليل قيمت بالا و هزينه هاى نگهدارى از خريد آن صرف نظر كرده باشيد. يا حتى ممكن است فقط براى مدت كوتاهى نياز به استفاده از ليفتراك داشته باشيد اما قطعا خريد ليفتراك براى يك بازه ى زمانى كوتاه يك انتخاب هوشمندانه و به صرفه نخواهد بود.

در اين شرايط بهترين پيشنهاد ما به شما ، اجاره ليفتراك مى باشد !

اجاره لیفتراک و سایر تجهیزات آن ، یک راه مقرون به صرفه برای كمك به پروژه ى شما بدون صرف هزینه هنگفت و غير ضرورى است.

براى آگاهى از مزاياى اجاره ليفتراك در غرب تهران اين مطلب را دنبال كنيد.

چرا بايد ليفتراك اجاره كنيم؟

اجتناب از هزينه هاى غير ضرورى

در خيلى از مشاغل نياز به ليفتراك مربوط به فصول خاصى از سال يا زمان هاى مشخص و كوتاهى مي باشد. پس در اين روش هزینه اجاره اى كه پرداخت ميكنيد بر اساس همان چند ساعتى است که انتظار دارید از  ليفتراك استفاده کنید. در صورتى كه اگر لیفتراک را خريدارى كنيد ، حتى براى استفاده كم و فقط چند ساعت در هفته نيز ملزم به صرف هزينه زيادى بابت خريد دستگاه ، خريد تجهيزات ، سرويس و تعميرات مي شويد.

دسترسی سریع و بدون محدودیت به لیفتراک جدید

در شرايطى هستيد كه ليفتراك شما در حين كار دچار آسيب شده و تعمير آن زمان بر مي باشد ؟ براى بازگشت سريع به برنامه ها بهترين راه اجاره ي يك ليفتراك است!

کسب تجربه ی استفاده از انواع لیفتراک ها 

اگر شما در پروژه هاى متفاوت از هم مشغول به كار هستيد يا حتى علاقه به به روز كردن مداوم تجهيزات و دستگاه خود داريد ، با اجاره ليفتراك هاى متفاوت در هر بار به راحتى مي توانيد تجربه ى استفاده از انواع گوناگون آن را داشته باشيد.

اجاره لیفتراک در غرب تهران

امتحان كردن و بررسى ليفتراك قبل از خريد

حتى اگر به طور جدى به فکر خريد یک لیفتراک هستيد ، با اجاره ليفتراك و آزمودن مزايا و معايب آن به صورت تجربى ، مي توانيد با دقت بيشترى براى خريد آن اقدام كنيد و قبل از پرداخت هزينه هنگفت ، با تمام زواياى دستگاه مورد نظرتان آشنا شويد.

مي توانيد اقدام به اجاره ى تعداد بيشترى ليفتراك كنيد

ممكن است در هنگام كار متوجه شويد نياز به چند ليفتراك داريد و خريد تعداد زيادى ليفتراك كه احتمال دارد در آينده به همه ى آن ها احتياج پيدا نكنيد كار عاقلانه اى نيست.

در نتيجه شما به راحتی می توانید با توجه به نیاز خود در مورد تعداد لیفتراک هایی که اجاره می کنید تصمیم بگیرید. اجاره به شما این امکان را می دهد که بدون صرف هزینه زیاد از هر تعداد لیفتراک که لازم است استفاده کنید.

انواع ليفتراك براى اجاره 

اجاره لیفتراک دستی در غرب تهران

استفاده از لیفتراک دستی معمولا كم هزينه تر و مقرون به صرفه تر از نوع اتوماتيك آن است.لیفتراک هاى دستی هزینه هاى جانبى بسيار كمتري نيز دارند .

بیشتر بخوانید
برند های لیفتراک

اما در انتخاب اين ليفتراك داشتن اپراتور متخصص بسيار مهم است چون اپراتور ها نقش اصلى استفاده از اين نوع ليفتراك ها را ايفا مي كنند. در نتيجه آگاهى بر نحوه كار كردن با لیفتراک در كار با اين دستگاه بسيار موثر خواهد بود.

البته لیفتراک های دستی مي توانند فرصت خوبى براى اپراتور هاى مبتدى نيز باشند تا قبل از استفاده از دستگاه هاى اتوماتيك مهارت های خود را ارتقا دهند.

با تمام اين ها ، نبايد فراموش كرد كه لیفتراک دستی در كنار مزاياى زيادى كه دارد، ممكن است مشكلاتى نيز به همراه داشته باشد.

اگر اپراتورى هستيد كه عادت به كار با ليفتراك هاى خودكار داريد ، احتمالا تجربه ى كار با ليفتراك هاى دستى برايتان خوشايند نخواهد بود.

براى نمونه ، لیفتینگ هاى سنگین توسط نوع اتوماتيك ليفتراك ها ، به راحتى انجام مي شوند و  در طولانى مدت ، كمتر باعث خستگى اپراتور خواهند شد.

اجاره ليفتراك اتوماتيك در غرب تهران

ليفتراك هاى غير دستى جدا از قيمت بالاترى كه دارند داراى مزايايى نيز هستند مانند کاهش آسیب تأسیسات و حتى کاهش آسیب محصول با کنترل دقیق و ایمن بارها كه توسط دستگاه انجام ميشود.

مزایای اجاره لیفتراک

اجاره لیفتراک برای مدیریت پروژه های فصلی

اکثر کار شما از نظر ماهیت چرخشی است، بنابراین اجاره کامیون به کسب و کار از طریق مشاغل فصلی کمک می کند.

کرایه لیفتراک مشکلات بزرگ را حل می کند

کرایه لیفتراک به عنوان راه حلی برای کمبود ظرفیت در یک انبار یا مرکز توزیع ایده آل است.

شاید یک نیاز ناگهانی برای مدیریت رشد غیرمنتظره، اضافه شدن مشتری بزرگ جدید یا به دلیل گسترش شرکت، ادغام یا تملک شرکت وجود داشته باشد.

مدیریت سرمایه 

اجاره لیفتراک در غرب تهران همچنین به مدیریت هزینه ها کمک می کند. کرایه لیفتراک همچنین می تواند برای پروژه های ویژه

و کار های کوتاه مدت استفاده شود، بدون آنکه شما هزینه های طولانی مدت را پرداخت کنید

و نیازی به سرمایه گذاری غیر ضروری در تجهیزات نیست که ممکن است لیفتراک در تمام مدت مورد استفاده قرار نگیرد.

اجاره لیفتراک در غرب تهران

 

مواردى كه هنگام اجاره لیفتراک بايد به آن ها دقت كنيد:

تناسب وزن بار و قدرت بالابری ليفتراك

هماهنگ بودن وزن محصولاتتان با قدرت ليفتراك بسيار مهم است .

قطعا دوست نداريد پس از پرداخت هزينه متوجه شويد كه ليفتراك مورد نظر توانايى حمل و جا به جايى بار شما را ندارد !

ارتفاع بالابر

حتما توجه داشته باشيد كه ارتفاع چنگال هاى ليفتراك متناسب با محل قرار گيرى بارها و همچنين ارتفاع سقف مكان مورد نظرتان باشد. در صورت انتخاب ليفتراك با ارتفاع بالابر اشتباه،  در كنار انجام نشدن كار ، موجب آسيب به دستگاه و محيط كار نيز مى شويد.

نوع بسته بندی بار

اين نكته كه محصولات شما چطور بسته بندى ميشود در انتخاب ليفتراك نقش مهمى دارد! توجه كنيد که بسته بندی ها روی پالت هستند؟ يا چقدر محكم بسته شده اند؟ ممكن است در شرايط خاص بسته بندى ها شما نياز به انواع متفاوتى از چنگال داشته باشيد.

بیشتر بخوانید
مهاجرت کاری راننده لیفتراک

انتخاب ليفتراك مناسب محيط كار

قبل از انتخاب ليفتراك مورد نظر ، محيط كارى خود را در نظر بگيريد. حتما شنيده ايد که بعضى لیفتراک ها بيشتر مناسب فضاى باز هستند در صورتى كه انواع ديگرى از آن ها در متناسب با فضاى بسته طراحى شده اند.

تناسب شعاع چرخش ليفتراك با عرض محيط

در نظر گرفتن شعاع حركت و چرخش ليفتراك و تناسب آن با عرض محيط از موضوعات بسيار مهميست كه از آسيب هاى احتمالى جلوگيرى خواهد كرد.

سوالات متداول:

اجاره لیفتراک برای چه مدت زمانی امکان پذیر است؟

معمولا لیفتراک ها به صورت ماهانه اجاره داده مي شوند، اما امكان اجاره آن بر طبق نياز شما به صورت روزانه و هفتگی ، فصلى و ساليانه نيز امكان پذير است. مشخصا اجاره براى زمان هاى طولانی تر، مى تواند تا حدودى مقرون به صرفه تر باشد. به علاوه سعى كنيد تا جاى امكان ، زمان مفيد استفاده از ليفتراك را پيشبينى كنيد تا مجبور به پرداخت هزينه اضافى نباشيد.

هزينه اجاره لیفتراک در غرب تهران چقدر است؟

برای محاسبه هزينه اجاره لیفتراک لازم است تا به موارد بسيارى از جمله نوع ليفتراك و تجهيزات مورد نياز توجه شود. براى مشاوره و براورد هزينه اجاره ليفتراك در غرب تهران با كارشناسان ما در تماس باشيد تا مناسب ترين نوع آن را با توجه به نياز و بودجه تان به شما معرفى كنند.

از کجا میتوان لیفتراک اجاره کرد؟

در شهر لیفتراک تمامی خدمات اجاره ، خرید ، فروش و سرویس لیفتراک انجام می پذیرد. متخصصان ما در شهر ليفتراك آماده هستند تا با ارائه خدمات متنوع و در اختيار گذاشتن دانش و اطلاعات تخصصى خود در رابطه با اجاره ليفتراك در غرب تهران ، همراه شما باشند و در نتيجه تجربه ى خوبى را براى شما به يادگار بگذارند.

نمونه قرارداد اجاره لیفتراک چگونه قراردادی است؟

اجاره نامه لیفتراک، قراردادی است که به واسطه آن، شخص متقاضی (مستاجر)، لیفتراک را برای مدت مشخص اجاره می‌کند.

یعنی می‌پذیرد که در ازای پرداخت مبلغ اجاره بها، برای مدت معین از لیفتراک استفاده کند. این تعریف، دقیقا تعریفی است که

قانون مدنی از قرارداد اجاره ارائه می‌دهد. قانون مدنی در باب اجاره، عقد اجاره را قراردادی می‌داند که به واسطه آن،

مستاجر در ازای پرداخت اجاره بهاء، برای مدت مشخص مالک منافع موجر می‌شود.

اجاره لیفتراک در غرب تهران دو طرف دارد. یک طرف آن موجر و طرف دیگر مستاجر است. موجر، مالک لیفتراک است.

مالک، سرمایه گذاری است که با تهیه لیفتراک آن را به اشخاص دیگر اجاره می‌دهد و از این راه، کسب درآمد می‌کند.

در مقابل، مستاجر شخصی است که تمایل دارد برای مدت مشخص از لیفتراک استفاده کند.

این شخص نیاز خود به لیفتراک را با استفاده از اجاره نامه برطرف می‌کند. قانون مدنی درباره شیوه انجام عقد اجاره،

قواعدی را در باب اجاره بیان کرده است. برای مثال، به مواردی مانند تحویل مال اجاره به موجر یا مستاجر می‌پردازد و حتی در بخش اجاره اشیاء،

بیشتر بخوانید
نمایندگی لیفتراک دوو

قواعدی را در خصوص این نوع اجاره بیان می‌کند. به همین دلیل است که قرارداد اجاره لیفتراک در غرب تهران یک قرارداد معین است.

تنظیم این قرارداد قانونی است؟

از نگاه قانون هیچ مانع یا محدودیتی برای اجاره لیفتراک وجود ندارد. بنابراین، تنظیم اجاره نامه لیفتراک ، با توجه به قواعد مربوط به عقد اجاره و قانون مدنی، معتبر و صحیح است.

نمونه قرارداد اجاره لیفتراک در غرب تهران، یک قرارداد لازم است. بنابراین با تنظیم و امضای قرارداد، طرفین متعهد هستند که مطابق با موضوع قرارداد رفتار کنند. این قرارداد مطابق با قواعد اجاره اشیاء تنظیم می‌شود و درباره شرایط اجاره و چگونگی روابط میان موجر و مستاجر توضیح می‌دهد.

انواع قرارداد

لیفتراک به چند روش اجاره داده می‌شود. تمام این روش‌ها، حالت‌های مختلفی از قرارداد اجاره هستند که تنها در موارد خاص با یکدیگر متفاوت خواهند بود اما به طور کلی برای این قرارداد، یک نوع اجاره نامه تنظیم می‌شود. در ادامه به حالت‌های مختلف این قرارداد اشاره می‌کنیم.

قرارداد اجاره لیفتراک با راننده

لیفتراک از جمله ماشین‌هایی است که نیاز به راننده ماهر دارد. برای استفاده صحیح و کاربردی از لیفتراک، باید از یک راننده ماهر و متخصص کمک بگیرید. بسیاری از شرکت‌هایی که به صورت اختصاصی در زمینه اجاره ماشین آلات و به خصوص لیفتراک فعالیت می‌کنند، ماشین‌ها را با راننده اجاره می‌دهند. یعنی شما همزمان با در اختیار گرفتن لیفتراک برای دو ماه، راننده را نیز در اختیار خواهید داشت. این نوع قرارداد بسیار کاربردی است. زیرا اگر توانایی راندن یا استفاده از لیفتراک را نداشته باشید، ملزم خواهید بود که یک راننده لیفتراک استخدام کنید اما در این قرارداد، راننده نیز در در اختیار شما قرار می‎‌گیرد و از این بابت نگرانی ندارید. برای این نوع رابطه استخدامی نیز به قرارداد استخدام راننده نیاز خواهید داشت.

اجاره نامه لیفتراک بدون راننده

ممکن است شخصی که لیفتراک را تهیه می‌کند، توانایی و تخصص کافی برای راندن و استفاده از لیفتراک داشته باشد. این شخص با اجاره لیفتراک به تنهایی، برای انجام کارهایش اقدام می‌کند. از طرف دیگر شخصی که از اجاره نامه لیفتراک بدون راننده استفاده می‌کند، ممکن است به هر دلیلی نیاز به راننده نداشته باشد یا اینکه راننده ماهری را بشناسد و بخواهد که کار را به او بسپارد. در این شرایط، طرفین می‌توانند قرارداد اجاره لیفتراک را مشابه با قرارداد اجاره خودرو بدون راننده تنظیم کنند.

فروشگاه شهر لیفتراک جهت ارائه سرویس سیار لیفتراک و تعویض لوازم یدکی لیفتراک معیوب و فرسوده  آماده اعزام نیروهای تعمیرکار لیفتراک خود به اقصی نقاط ایران جهت تکمیل پوشش خدماتی خود در راستای تعمیر لیفتراک و انواع ماشین آلات انبارداری و راهسازی می باشد.

چنانچه قصد اجاره لیفتراک در غرب تهران را دارید همین حالا با شماره تماس های شهر لیفتراک تماس بگیرید.

شماره های تماس

021-55264215

021-55264216

09125012821

09121885806

09362270052

 

بهتر است بدانید:
جک پالت
قطعات لیفتراک
معاوضه لیفتراک
فروش لیفتراک
تعمیر لیفتراک
اجاره لیفتراک
لیفتراک
خرید لیفتراک

‫0/5 ‫(0 نظر)

7 دیدگاه دربارهٔ «اجاره لیفتراک در غرب تهران»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *